چگونه ترانه In My Feelings رپر کانادایی جهانی شد؟

چالش رقص کیکی (KiKi) چند روزی است که به عنوان ترند جدید در شبکه های اجتماعی و فان هیجان انگیز برای کاربران این شبکه تبدیل شده و میلیون ها نفر را در سراسر دنیا با خود همراه کرده است. پس از چالش آب یخ، چالش سیاه و سفید، چالش سلفی بدون آرایش (#nomakeupselfie) و بسیاری از چالش های پر سر و صدای سالهای اخیر، چالش رقص کیکی، بخشی از کاربران این شبکه را مجذوب کرده و روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. این چالش بر خلاف چالش های قبلی، خطرناک بوده و سازمان ها و موسسات مختلفی نسبت به انجام آن در محیط های عمومی به خصوص معابر، هشدار داده اند.

در هشتگی که طرفداران چالش رقص کیکی در فضای مجازی به راه انداخته اند، هزاران ویدیو از مخاطبان این رقص را مشاهده میکنیم که از خودرو پایین آمده و در حال رقص بر اساس آهنگ معروف کیکی هستند. در یکی از این ویدیو ها که میلیون ها بار دیده شده است، دختر آمریکایی را مشاهده میکنیم که از خودرو پیاده شده و با دوستش مشغول رقص و فیلمبرداری بوده و بدون توجه به اینکه ماشین دنده خلاص است، چند ثانیه ای می رقصند. اما ثانیه ای بعد، ماشین دنده خلاص  با درب های باز، سر یک چهار راه با خودرو دیگری به شدت برخورد میکند. این ها نمونه ای از اتفاقات وحشتناک برای چالش رقص کیکی است که ضررهای مالی فراوانی را برای شماری از طرفداران رقص کیکی  به همراه داشته است.

چالش رقص کیکی را باید یکی از چالش ها و ترندهای تاثیرگذار روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی دانست. آهنگ این مای فیلینگ (inmyfeeling) که توسط دریک کیکی، خواننده جوان و هنرپیشه کانادایی اجرا شد، ظرف مدت کوتاهی محبوب شد و پس از آن با همراهی کاربران عاشق رقص و حرکت های موزون انفرادی و گروهی دنبال شد و هم اکنون یکی  از فعال ترین ترندهای اینستاگرام به شمار می رود. چالشی بس خطرناک که دولت های اروپایی و حتی آسیایی نسبت به اجرای خطرناک آن شدیدا هشدار داده اند.

صفحه شیگی شو که میلیون ها بار بخاطر چالش رقص کیکی دیده شده است

هشدار پلیس بمبئی هندوستان نسبت به اجرای چالش رقص کیکی در خیابان

چالش رقص کیکی یک شهروند پاکستانی

جالب است که بدانید اولین کسی که چالش خطرناک قصه ما را انجام داد، مجری برنامه شیگی شو یا Shiggy Show بود که فیلمی از اجرای چالش خود را در ماه جولای منتشر نمود و او را در حال رقص با ترانه این مای فیلینگ مشاهده کردیم. حرکات فی البداهه او خیلی سریع فراگیر شد و ویدیو او بیش از ۶.۵ میلیون بار در یوتیوب دیده شد.