صفحه شخصی سید علی موسوی|فضای مجازی/ عملیات روانی|

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

یک سوال :کار رهبری چیست؟


کار رهبری چیست؟ چرا رهبر مملکت در مسایل داخلی مملکت دخالت نمیکند؟


شما یه لیوان بلوری پر از آبی را فرض کنید که عده ای از روی دشمنی و برخی هم بخاطر نادانی، دارن به طرفش سنگ پرتاب میکنن.

حالا کسایی که صاحب این ظرف آب هستن برای مراقبت از خود لیوان و آب درون اون بین خودشون تقسیم کار کردن که یکی از اصل ظرف مراقبت کنه و عده ای هم مراقب تمیزی آب لیوان باشن که آلوده نشه.

کار رهبری حراست از اصل نظام و کشوره(بخونید مراقبت از لیوان) و سه قوه باید مراقب وضعیت و معیشت مردم باشن (بخوانید تمیزی آب لیوان) ، حالا اگه رهبری بخاطر کم کاری، نادانی و یا دشمنی بعضی از مسولین از وظیفه خودش که حفظ اصل کشور است غافل بشه، دیگه ظرفی نمیمونه که بگیم آبش کثیفه یا تمییز، وقتی کشور ما هم یه چیزی مثل عراق و افغانستان بشه دیگه چه فرقی میکنه که گرونی باشه یا ارزونی؟!

بخاطر اینه که حضرت آقا در مشکلات درونی بجای اینکه خودشون درگیر بشن، مرتبا برا حل اونها از مسولین مطالبه میکنن. مگر مسایلی که هرچند داخلیه ولی بدونن که داره به اصل نظام ضربه میزنه.

انصافا هم تا بحال از عهده مسولیتشون خوب بر آمدن شاهدش هم 

عراق 

افغانستان 

لبنان 

سوریه 

اکراین و ....

۱۱ مهر ۹۳ ، ۰۱:۵۰ ۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید علی موسوی

مهاجرت به سوی تلگرام آلمانی ها

پیشگیری بهتر از درمان است. این موضوع تنها در علم پزشکی معنا ندارد بلکه گویا برای فضای آنلاین کشور نیز قابل تعمیم است. زیرا بانامه‌ای که از سوی معاون اول قوه قضایه به وزیر ارتباطات مبنی بر مسدود‌سازی وایبر، تانگو و واتس‌اپ منتشر شده است. حال کاربران نگران شبکه ارتباطی خود هستند و طبق معمول، به دنبال راه‌ جایگزنی برای آن هستند. (جایگزین ایرانی همچنان موجود نیست و کاربران اعتماد بیشتری به سرویس‌های خارجی دارند!) یکی از این جایگزین‌ها که در حال رشد در کشور است. پیام‌رسان تلگرام است.


تلگرام


تلگرام چیست؟
ادامه مطلب...
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۹ ۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید علی موسوی

[تحلیل]فعال ترین کاربران وایبر ایرانیان هستند

وایبر نسبت به سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان محبوبیت بیشتری در ایران دارد. محبوبیتی که تاکنون جنبه کیفی و مشاهداتی داشته است. اما با بررسی آمار وایبر در الکسا می‌توان از نظر کمی هم آن را تایید کرد. زیرا هم‌اکنون نزدیک به ۱۱ درصد از بازدیدکنندگان وایبر از داخل ایران هستند. (البته این به معنای برتری میزان کاربران ثبت نام شده آن نیست) و رتبه وایبر در الکسای ایران ۸۳۸ است که برای یک اپلیکیشن پیام رسان رتبه بسیار خوبی است.

وایبر در ایران

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۵ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید علی موسوی