صفحه شخصی سید علی موسوی|فضای مجازی/ عملیات روانی|

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

چالش «رقص KiKi» در اینستاگرام

چگونه ترانه In My Feelings رپر کانادایی جهانی شد؟

چالش رقص کیکی (KiKi) چند روزی است که به عنوان ترند جدید در شبکه های اجتماعی و فان هیجان انگیز برای کاربران این شبکه تبدیل شده و میلیون ها نفر را در سراسر دنیا با خود همراه کرده است. پس از چالش آب یخ، چالش سیاه و سفید، چالش سلفی بدون آرایش (#nomakeupselfie) و بسیاری از چالش های پر سر و صدای سالهای اخیر، چالش رقص کیکی، بخشی از کاربران این شبکه را مجذوب کرده و روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. این چالش بر خلاف چالش های قبلی، خطرناک بوده و سازمان ها و موسسات مختلفی نسبت به انجام آن در محیط های عمومی به خصوص معابر، هشدار داده اند.

ادامه مطلب...
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی موسوی

مثبت‌نویسی در شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیریم

صفحات شخصی فیس بوک و اینستاگرام بعضی ها را که باز می کنیم، با سیل خروشانی از پست ها و تصاویر غمناک، مضطرب و به قول روان شناسان: انرژی منفی و ناهنجار بر می خوریم که معمولا مخاطب از مشاهده آنها چیزی یاد نمی گیرد و پس از چند لایک الکی، از این صفحات خارج می شود. این که چرا واقعا عده ای که شمارشان هم اصلا کم نیست، صبح تا شام، تصنیف ها و پیام ها و کامنت ها و جملات کوتاه و بلند انرژی منفی و غم انگیز را به اشتراک می گذارند، از جنبه های مختلفی قابل تحلیل است.

1

تفاوت شبکه های اجتماعی با وبلاگ نویسی در این است که شما هر چیزی در وبلاگ بنویسید، تا کسی وارد وبلاگ شما یا سایت شما نشود،‌ به طور ناخواسته، شاهد اظهار فضل تان در زمینه های مختلف نخواهد بود؛ اما قضیه در شبکه های اجتماعی متفاوت است.

ادامه مطلب...
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی موسوی