پیش نیاز های این مقاله

معروف‌ترین زنان جاسوس تاریخ

زنان دربار قاجار پرستوهای انگلیسی در دربار قاجار چه می‌کردند؟

گلدامایر؛ مادر بزرگ پرستوهای اسرائیل



 سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، “موساد”، برای رسیدن بە اهداف خود از هر اقدامی از جمله استفاده از خصوصیات جنسی زنان برای بدست آوردن اطلاعات از دیگر دولت‌ها بە‌ ویژه کشورهای عربی خودداری نمی‌کند. سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از زنان جذاب و اغواگر در بسیاری از عملیات‌های جاسوسی و تروریستی خود استفاده می‌کند.

 

سال قبل میلادی گروهی از “زنان جاسوس اسراییلی” برای اولین بار از فعالیت‌های مخفیانه خود برای کسب اطلاعات برای سرویس جاسوسی اسراییل موساد سخن بە میان آوردند. بە گزارش “تایمز آو اسراییل”، این جاسوس‌ها کە بە “زن‌های سایه موساد” معروف می باشند در بسیاری از عملیات‌های جاسوسی این رژیم شرکت داشته‌اند. بە نقل از خود این جاسوس‌ها، آن‌ها با استفاده از ویژگی‌های زنانه خود، اشخاص مورد نظر را جذب کرده و سپس با ایجاد روابط نامشروع با این اشخاص از آن‌ها اطلاعاتی حتی محرمانه و سری بدست می‌آورند.


یکی از این زن‌ها با نام یائل می‌گوید: طنازی‌های زنانه یکی از راه‌های بسیار مناسب در ماوریت‌های جاسوسی است. این زن جاسوس می‌افزاید: زن‌ها در برخی ماموریت‌ها از مردان جاسوس بهتر عمل می‌کنند. مردی کە می‌خواهد در مناطق ممنوعه وارد شود، شانس کمی برای راه پیدا کردن دارد، اما شانس موفقیت یک زن خندان و جذاب بسیار بیشتر است.

رئیس موساد دربارهٔ جاسوسان زن این سازمان صهیونیستی می‌گوید: زن‌ها بە دلیل قدرت چندگانه‌شان، مزیت متمایزی نسبت بە مردها در جنگ‌‌های مخفیانه دارند. “تامیر پاردو” “Tamir Pardo” در مصاحبه با مجله صهیونیستیLady Globes”” می‌افزاید زن‌ها در هنگامی کە بحث‌های امنیتی در اولویت می باشند بهتر از مردان نقش خود را ایفا می‌کنند.

میر آمیت Meir Amit”“، نیز در این باره می‌گوید،: زن‌ها یاد گرفته‌اند چگونه از جنسیت خود استفاده کنند. آن‌ها حاضر می باشند برای بدست آوردن اطلاعات مهم با هر کسی ارتباط برقرار کنند. آمیت می‌گوید رابطه میان کارهای اطلاعاتی و تله‌های جنسی بە اندازه خود جاسوسی قدمت دارند.

“دام عسل” چیست؟

دام عسل “Honey Trap”، بە ماموریت‌های ویژه زن‌های جاسوس رژیم صهیونیستی گفته می‌شود. در این عملیات‌های ویژه، جاسوسان اسراییلی با نزدیک شدن بە سوژه‌های مورد نظر خود و نفوذ در سیستم‌های اطلاعاتی، دست بە جاسوسی زده یا حتی در برخی از موارد اقدامات تروریستی انجام می‌دهند.

یک خاخام اسراییلی استفاده جنسی از زنان جاسوس در ماموریت‌های دام عسل علیه دشمنان را مجاز دانسته است. در تحقیقاتی کە موسسه صهیونیستی زموت با نام “رابطه نامشروع بە خاطر امنیت ملی” انجام داده‌ است، مشخص شد کە رژیم صهیونیستی بارها از عملیات‌های “دام عسل” استفاده کرده است. برای مثال در سال ۱۹۶۶جاسوس زن اسراییلی یک خلبان عراقی را متقاعد کرد تا با هواپیمای MIG خود بە سرزمین‌های اشغالی فرار کند.

کارشناس هسته‌ای اسراییل در دام عسل

یکی از عملیات‌های مهم موساد کە در آن از زنان استفاده شد عملیات سال ۱۹۸۷ بود؛ “مردخای وانونو” “Murdechai Vanun” مهندس هسته‌ای “نیروگاه دیمونا” رژیم صهیونیستی اسرار زرادخانه‌های هسته‌ای اسراییل را بە “ساندی تایمز” فروخت. سیندی، یکی از جاسوسان موساد، با وانونو رابطه برقرار کرده و او را بە تله می‌اندازد. وانونو در آن موقع دستگیر و بە سرزمین‌های اشغالی بازگردانده می‌شود.


پس از آنکه موساد متوجه شد کە وانونو، اطلاعات محرمانه مربوط بە کلاهک‌های اتمی اسرائیل را بە هفته‌نامه “ساندی‌تایمز” تحویل داده‌ است، تصمیم بە دستگیری وی گرفت، اما از آن‌جا کە “مردخای وانونو” از اسرائیل خارج و در خاک انگلیس اقامت گزیده‌ بود و موساد بنا بر قراردادهای امنیتی کە با سازمان اطلاعات و امنیت خارجی انگلیس داشت، نمی‌خواست در خاک انگلیس دست بە آدم‌ربایی بزند. از این روی، مقامات موساد تصمیم گرفتند تا با کمک عوامل انسانی وی را ترغیب کنند تا انگلیس را بە خواسته خود ترک و بە کشور ایتالیا سفر کند. از این روی، یک مامور اطلاعاتی زن عضو موساد با نام عملیاتی “سیندی”، ماموریت یافت تا بە عنوان یک “توریست آمریکایی” و بە صورت ظاهراً اتفاقی با وی آشنا شود و پس از طرح دوستی، وانونو را متقاعد کرد تا با یکدیگر، برائ تعطیلات آخر هفته بە شهر “رم” در کشور ایتالیا سفر کنند. ساعاتی پس از ورود بە رم، ماموران موساد وی را دستگیر و طی عملیاتی بە سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند .وی در دادگاهی بە اتهام جاسوسی و خیانت بە اسراییل و بە سبب “افشای اسرار هسته‌ای کشور” بە مدت ۱۸ سال زندانی شد.

پس از آزادی در سال ۲۰۰۴، اجازه خروج از اسرائیل و مصاحبه با رسانه‌های خارجی‌ را نداشت. مردخای وانونو، در دادگاهی در اسرائیل بە سرپیچی از از الزامات آزادی‌اش (مصاحبه با خارجی‌ها) بە شش ماه حبس تعزیری، محکوم شد.


جاسوسی کە بە روابط جنسی خود با سران کشورهای عربی افتخار می‌کند

“تزیپی لیونی” Tzipi Livni”“، در مصاحبه‌ای با “مجله تایم”، سال قبل اذعان کرد کە در زمان همکاری وی با موساد برای کسب اطلاعات از شخصیت‌های برجسته با آن‌ها روابط جنسی برقرار کرده است. بنا بر این گزارش، او از  روابط نامشروع و ارتکاب قتل برای نیل اطلاعات بە خاطر اسراییل ابایی نداشته است.

لیونی هم‌چنین در این مصاحبه اعتراف کرده است کە قربانیان وی در کشورهای اروپایی بسیاری از رهبران کشورهای عربی بوده‌اند.

تزیپی لیونی، “وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی” اعتراف کرد از روابط نامشروع و غیراخلاقی با مقامات برخی کشورهای عربی فیلمبرداری کرده‌ است.

روزنامه الدیار لبنان در این ارتباط نوشت کە این نماینده سابق کنست اسرائیل گفته است کە در این ارتباط از خاخام بزرگ اسرائیل طلب اذن و اجازه کرده و خاخام بزرگ نیز دربارهٔ وی فتوا داده کە تزیپی می‌تواند با بیگانگان روابط نامشروع داشته باشد بە شرط آنکه این امر بە منافع اسرائیل خدمت کند.

اما لیونی در این ارتباط می‌گوید اتاقی کە با برخی شخصیت‌های سیاسی عرب در آنجا روابط نامشروع داشته مجهز بە دوربین‌هایی بوده کە از این روابط فیلم‌برداری کرده‌اند. لیونی شماری از شخصیت‌های عربی را تهدید کرد کە اگر نخواهند دستورات وی را بە اجرا بگذارند، اقدام بە انتشار یافتن فیلم‌های غیر اخلاقی آنها در یوتیوب می‌کند.


به علاوه، لیونی در نشریه آمریکایی “تایم” اعتراف کرده بود که در دوران فعالیت خود در موساد بە عنوان جاسوس با “حمد بن خلیفه آل ثانی” “امیر قطر” که در آن دوران در دربار فعالیت داشت رابطه داشته است. لیونی علاوه بر اعتراف بە داشتن روابط با پادشاه کنونی قطر بە برقراری ارتباط جنسی با “حمد بن جاسم” اول وزیر قطر نیز اذعان کرد.

وی داشتن روابط با این دو مقام قطری را نمونه‌ای از بهترین موفقیت‌هایش در دوران تصدی مسئولیت “وزارت خارجه رژیم صهیونیستی” عنوان کرد.

“شولا کوهن” برائ گرفتن اطلاعات محرمانه از بعضی مقام‌های عربی با آنها رابطه جنسی برقرار کرده و در این بین وی اعلام کرده است کە با “محمد عوض، مسئول اقامت بیگانگان در لبنان ارتباط جنسی داشته است.

عمده فعالیت کوهن در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ بود. او علاوه بر جاسوسی در زمینه سرقت بانک‌ها و قاچاق پول یهودیان بە اسرائیل نیز فعالیت داشت.

جاسوسان اغواگر اسراییلی در شبکه‌های اجتماعی

یک وب‌سایت گروه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی اخطار داده است کە کاربران شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک‌ در معرض خطر جاسوسان اسراییلی می باشند. بنا بر این گزارش، این جاسوس‌ها با تصاویر زنان جذاب سعی بر ایجاد رابطه با اشخاص داشته و بە راحتی می‌توانند بە رایانه‌های اشخاص نفوذ کرده و اطلاعات آن را بە سرقت ببرند. در این مقاله کە نام آن “چگونه متوجه شویم یک عضو موساد دوست ما در فیس‌بوک است؟”‌به کاربران اخطار داده شده است کە از دختران زیبای فیس‌بوکی کە  که تصویر حساب کاربری آن‌ها کوچک بوده و قابلیت بزرگ‌نمایی ندارد،پرهیز کنند.


تن‌فروشی حلال است

عاری شوات” خاخام صهیونیستی نیز، طی ادعایی اعلام کرد که زنان اجازه دارند برای جمع‌آوری اطلاعات حیاتی برای امنیت اسرائیل، با دشمنان رابطه جنسی داشته باشند. بر اساس این گزارش، شوات اعلام کرده است که برقراری رابطه جنسی با تروریست‌ها در راستای بدست آوردن اطلاعاتی که بە دستگیری آنها منجر شود، قابل قبول است. تحقیق این خاخام یهودی تحت عنوان “ارتباط غیرقانونی در راستای امنیت ملی” توسط موسسه تحقیقات دینی در شهرک “گوش استزیون” در نزدیکی بیت‌المقدس انتشار یافته است .عاری شوات پیشنهاد داده در جاهایی که زنان یهودی باید با مبارزان دشمن ازدواج کنند، ابتدا باید از شوهر واقعی خود طلاق گرفته و بعد اقدام بە ازدواج با دشمنان کنند.


ادامه مبحث مربوط به مطالب منتشر شد  گروه امنیت سایبری مهتدون

خوب این چه ربطی به ما داره ؟؟؟؟؟؟

میخوام جریانی رو بگم که این روزا کم و بیش با جریاناتش آشنا شدید و با بازی خورده هاش سرو کار داشتید .
موضوعی با موضوع دختر مسیحی یهودی که باعث اختلاف در بین ادمین های چندین گروه جهادی شد مخصوصا ً"حیفا را با موشک می زنیم "

ارتباط گیری دختری با ظاهری زیبا و فریبنده با پوشش فعالیت در کار های جهادی و حملات استیکری با یکی از ادمین های حیفا را با موشک میزنیم . چرا کانال حیفا را با موشک میزنیم بعد میگم !!!!

اول خلاصه ای از فعالیت کانال هدف را برای شما شرح می دهیم .

کانال ناب جهادی با شعار اصلی ""حیفا را با موشک می زنیم ""حدود دو سال قبل توسط چند نفر از افراد مشخص در سه شهر تهران شیراز و مشهد و دو نفر از برادران مجاهد در زینبیه  سوریه راه اندازی شد و  با ارسال اخبار لحظه به لحظه از تحولات سوریه و منطقه بیش از 50000 کاربر را به خود جلب نمود . 


در این مرحله کانال به دلایل نا مشخص و به سرعت توسط تلگرام حذف گردید .

مدیران این کانال با پشتکار و عزم جدی برای چند مرحله این کانال را فعال نمودند و هر بار بعد از جذب  20  یا 30 هزار نفر این کانال به صورت نا مشخص حذف می شد. 

خوب گنج اصلی"کانال ناب جهادی "و "حیفا را با موشک میزنیم" اعتقاد مردم به فعالیت جهادی بود که هر بار بعد از حذف به کمک  کانال می آمد و از نا امیدی مدیران آن جلو گیری می کرد . این اعتقاد باید توسط دشمن هدف قرار می گرفت و این اعتقاد از بین می رفت.

بعد از پیگیری های امنیتی مشخص شد شرکت تلگرام  اصالتا با این کانال مشکل داره  چراشو نمیدونیم .

تا اینکه بعد از هفت بار حذف کانال متوجه شدیم کانال هشتم ناب جهادی یا همون حیفا را با موشک میزنیم چند ماه است که تلگرام  بی خیال حذف کردنش شده و با تعجب به کار خودش ادامه میده . 

به نظر می رسید که تلگرام که اصالتی اسرائیلی دارد از حذف کانال حیفا را با موشک میزنیم نا امید شده .  


اما حدود 5 ما قبل بود که گزارشاتی از طرف یکی از ادمین های ناب جهادی و یکی از ادمینهای اکانت مجاهد دمشقی که در اختیار شش نفر بود به یکی از رده های اط  امنیتی ارسال شد با این مضمون که یک دختر مسیحی با ارتباط گیری با اکانت مجاهد دمشقی عنوان نموده که مطلقه است .!!!!!!!!!!!!!


این دختر به اصطلاح مسیحی با ارسال چندین عکس بی حجاب که با ظاهری نامناسب و با صحبت های  مختلف با قصد دلبری و با  اشوه های زنانه با ادمین مربوطه مرتبط می شود و گاها با ایشان به صورت چت های با کلمات نا مربوط (چت سکسی ) صحبت هایی را انجام می دهد . 

و میگوید قصد ازدواج موقت دارد .

طی این ارتباط داستانهای مختلفی از طرف دختر مسیحی برای ادمین مربوطه مطرح شد ، اینکه قبلا مسیحی بوده و الان چند وقته مسلمون شده ، خواب حضرت عباس رو دیده ، مذهبی هست و به شرع پایبنده ، قبلا به  لبنان و سوریه  سفر کرده و با سپاه قدس به عنوان عکاس همکاری داشته و....... و می گوید علاقه دارد که همراه مجاهدین نخسا   به لبنان سفرکند .

و حتی اعلام می کند که برای این سفر با خانواده خود نیز هماهنگی کرده و می تواند به عقد موقت یکی از ادمین های ناب جهادی در بیاید .  و به این بهانه چندین عکس از ادمین مربوطه دریافت می کند.  


ای جان جریان داره جالب میشه


خدایییی سناریو رو ببین 

"احسنت به کسی که تو رو اموزش داده و نونی که دامن صهیونیست بهت دادن" 

طی  مدت ارتباط این دختر مسیحی با ادمین مربوطه ماموریت نفوذ و شناخت چارت تشکیلاتی ناب جهادی و نفرات اصلی و دیگر ادمین های این کانال توسط دختر مسیحی انجام می پذیرد و ایشان با چند اکانت در گروه های مدیریتی ناب جهادی با عنوان همکاری عضو میشود .


"لازم به ذکر است این دختر مسیحی دارای کلامی قوی ظاهری زیبا و قدرت نفوذی بی نظیر در ارتباط گیری است . "
در ادامه ادمین مربوطه که احساس خطر کرده بود مراتب را با سیستم اطلاعاتی در جریان می گذارد. 


اما این سناریو تا اینجا فقط یه احتمال بود که این دختر مسیحی با هدف تخریب و انهدام کانال ناب جهادی وارد عمل شده تا اینکه :

حدود یک ماه بعد از ازدواج موقت این دو نفر دختر مسیحی با ادعای اینکه امین مربوطه  ناب جهادی انسانی لا اوبالی و هوس باز است  

با چند نفر از ادمین های دیگر همان کانال ناب جهادی و چند کانال مرتبط  ارتباط گرفته و اقدام به تخریب چهره کل کانال می نماید .
و گاها برای اثبات حرف های خودش چند اسکرین شات که قبلا تهیه کرده بود رو از چت های خودش با ادمین مربوطه ارائه می کرد.

  جالب اینه که طی بررسی های به عمل اومده این دختر در آن واحد با چند نفر دیگه هم ارتباط دوستی داشته و.......

استفاده از حربه های جنسی توسط جاسوسان زن اسرائیلی و انگلیسی و آمریکایی بسیار متداول و  کاربردی و تاثیر گذار بوده است.

 نمونش همون بالای بالا گفتیم .و شاید صد ها نمونه دیگه که صلاح نیست بگیم .

حالا وقتی دشمن بتونه تو یه کانال ارزشی که همه بهش اعتقاد دارن یکی از نفرات راس رو آلوده کنه به راحتی می تونه با بی آبرو کردن طرف اعتقادات مردم رو از اصل کانال منحرف کنه و همه رو نسبت به اصل جریان بد بین کنه خوب این اتفاق متاسفانه افتاد و در چند نقطه نفرات شاخصی با این حربه از راه به در رفتن و کانال های زیر مجموعه اونها و اصل گروه ها متلاشی شد و گنج مردمی هم کمی بی اعتماد شدن .

بازی خوردن و نقش افراد مقدس نما که متاسفانه با نا آگاهی ابزار دست دشمن شدن و با لجبازی های مکرر با تکیه بر شبهات اب را به اسیاب دشمن ریختن

این دختر با اصطلاح مسیحی با تکیه بر بی اطلاعی برخی افراد و تعصب های خشک مقدس و شبهه افکنی های مداوم و انتشار  مطالب و عکس هایی که ادمین فریب خورده ناب جهادی در زمانی که وی همسر شرعی و حتی قانونی وی بوده در اختیار ایشان قرار داده است موفق به ایجاد تفرقه و اختلاف بین مدیران اصلی ناب جهادی شد و حتی موفق شد چندین گروه جهادی دیگر را بر علیه کانال ناب جهادی بشوراند 


تا بچه مذهبی ها با دست خود، تیشه به ریشه حرکت های جهادی و اعتقادات مردم  وجوشش مردمی این حرکت بزنند .
کاری که مدیریت صهیونیستی تلگرام قادر نبود اونو انجام بده .


این اختلاف هم اکنون به صورت وسیع در حال انتشاره 
و اختلافات بین بچه مذهبی ها به حدی شده که کلا جریان این دختر به اصطلاح مسیحی به حاشیه کشیده شده است و کلا همه همدیگرو تکفیر می کنن

"گروه های تکفیری جهادی "  
اختلافاتی که توسط یه  پرستوی مسیحی یهودی در بین کانال های مذهبی راه افتاده و این آرزوی اسرائیل است تا دیگر کسی نخواهد حیفا را با موشک بزند .

این دختر به اصطلاح مسیحی یهودیه که چند ساله مثلا مسلمون شده الان کجاس !!!!

مطمعنا این جاسوس و"پرستو "مهره ارزشمندی که فتنهایی عظیمی رو در بین بچه مذهبی ها  به راه انداخته به این زودی ها دست از کار نمی کشه و با دروغ پراکنی ها قصد تخریب دیگر گروه های جهادی رو داره .


البته الان تحت نظره و میدونیم کجاس . 

اما ما کاریش نداریم چون میخواییم حالا حالا ها با این جاسوس کوچولو بازی کنیم . 

اسم اکانت های این پرستو 

دایان 
مسیح
و.... بوده که شاید خیلی ها دیده باشنش تو حملات شرکت داره و....

جالب اینه با دشمنان ما هم ارتباط تنگا تنگی داره 


با کسری 
آرش بی خدا 
سام بی خدا و دیگر ادمین های کانال نابود گر و انجمن پادشاهی ها

طی اعترافات یکی از ادمین های بزرگ اتئیست ها که الان دستگیر شده  ، از گرو های مذهبی جهادی که این پرستو باعث متلاشی شدنش شد گروه دلاوران بود که با بیش از 1000 کاربر متلاشی شد

این دختر کلیه اخبار هسته مرکزی رو به گروه  کفار "گانا" ارسال می کرد و حتی مامور بود با شخص "دلاور" چت سکسی کنه و اسکرین شات بگیره و در اختیار کسری قرار بده تا در جهت بی ابرو کردن این شخص و گروه جهادی ایشون به کار گیری بشه 

ده ها پرستو در حال رصد کوچکترین حرکت جهادی هستند تا بنا به دستور منهدم کنن گروه های مذهبی رو این هشدار برای همه ما ها هست . مراقب ارتباطات  و دوست و دشمن خودمان باشیم.نزدیکترین دوستشما شاید دشمن شود

اولین گزارش دریافتی مشابه :

پیج اینستا گرام "عصر مقاومت" بوده که همین شخص با ارتباط گیری اقدام به ایجاد تفرقه و انهدام کانال و گروه انستاگرامی جهادی کرده

دومین گزارش دریافتی مشابه  :
 مربوط به کانال و گروه  "روایت فتح" با بیش از 8000 عضو هست که ادمین های این کانال نیز توسط این پرستو دارای اختلاف شدن و کانال به صورت کامل منهدم شده است

پروژه پرستو (دختر مسیحی یهودی )

اخلاق شناسی یک جاسوس پرستو برای هوشیاری ادمین های عزیز و حتی مسئولین گرامی دولتی .



ترفند های یک جاسوس پرستو بسیار پیچیده و  به صورت گام به گام است . 

یک جاسوس پرستو با روش های مختلف و ترفند های روانشناسی ابتدا نیاز را در فرد هدف ایجاد مینماید.

سپس کار خود را یک اقدام عادی و کاملا قانونی جلوه میدهد و توجیه عرفی و قانونی و اخلاقی و اعتقادی می آورد و معمولا خود را شخص مقید به دین و احکام نشان می دهد.

سپس با استفاده از ضعف های شخصیتی و اخلاقی افراد، ارتباط را بر قرار می نماید و  خود را به هدف نزدیک و نزدیک تر می نماید تا جایی که دسترسی کاملی به هدف اصلی داشته باشد. 


در روش دیگر قبل از برقراری ارتباط و نزدیک شدن به فرد هدف موارد درخواستی خود را دریافت می نماید.

طی مراحل فوق یکی از اهداف جاسوس پرستو گرفتن آتو و شناسایی نقاط ضعف هدف می باشد . 

مستند سازی علیه هدف از دیگر اقدامات پرستو است که در تمامی مراحل انجام میشود تا در موقع لزوم  به عنوان اهرم فشار علیه  هدف مورد استفاده قرار گیرد 

👸نکته:
 یک پرستو به هیچ عنوان از اغفال هدف نا امید نمی گردد و کار خود را با روش های گونا گون و زمان های مختلف و با ابزار های مختلف امتحان می کند تا زمانی که به هدف خودش برسد.

سناریو های بسیار پیچیده ای که میتواند یک پرستو برای نزدیک شدن به هدف خود استفاده کند: از ابزار های مهم یک جاسوس پرستو مظلوم نمایی و درخواست کمک از هدف است. 
ویا هم مسیر نشان دادن خودش با هدف و پیشنهاد همراهی و همکاری با هدف را میتوان اشاره کرد و در این راه حتی کمک های فراوانی را به شما در کار هایتان انجام میدهد.
سناریو های بالا بسیار ساده است اما سناریو های بسیار پیچیده که اخیرا شاهد اون بودیم کیس جاسوس آمریکایی جیسون  رو میتونیم نام ببریم که  پرستوی این کیس با ظرافت خاصی از طریق فرزندان مسئولین دولتی ها اقدام به نزدیک شدن به بدنه دولت نموده بود و قصد تاثیر گذاری داشت که به فضل الهی توسط سر بازان گمنام امام زمان دستگیر شد.



در کل دعا کنید در دام یک پرستو نیافتید چون به راحتی زندگی شخصی شما را تباه  و اعتبار و عزت چند ساله شما را از بین خواهد برد .

اگر خیلی به نفس خودتون مطمعن هستید و فکر میکنید معصوم هستید و احتمال لغزش را در خود کم می بینید حتما در نقطه ای نیستید که توجهات به سمت شما جلب شده باشد و یا هنوز ترفند های یک جاسوس پرستو را درک نکرده اید 

لذا در این موارد همیشه خدا را مد نظر قرار داده و افراد خاطی را سرزنش نکنید که خود روزی به آن دچار خواهید شد .

اقعا نمیدونستیم این دختر مسیحی یهودی در تلگرام  و اینستا گرام اینقدر هوادار داره !!!!

تا الان بیش از 8 نفر به صورت کاملاً یک طرفه به اکانت ارتباطی مهتدون حمله کردند و با تهدید و فحاشی به بهانه دفاع از فعالیت جهادی ، به دفاع از این دختر مسیحی یهودی پرداختند و جوری برای حفظ آبروی این دختر گریبان چاک میکنند که انگار ما عکس های برهنه ایشون رو در تلگرام و در پیج های چند هزار تایی منتشر کردیم .

سخنی با مدافعان دختر مسیحی یهودی 


آری این افرادی که با ادعای دفاع از آبروی این دختر مسیحی یهودی الان با ما درگیر شدن همون هایی هستن که عکس های برهنه این دختر رو  خودشون در پیج ها و کانال هاشون منتشر کردن و مدعی جرم  برای یکی از ادمین های ناب جهادی شدن .

این رو بدونید که شما مجرم هستید 

دوستی شما با این دختر مسیحی مثل دوستی خاله خرسه میمونه 

از یه طرف آبروی این دختر رو دستاویزی برای تخلیه عقده های شخصی خودتون با کانال ناب جهادی قرار دادید و با منتشر کردن عکس های شخصی ایشون فریاد وا اسلاما سر دادید که یک نفر از ادمین های ناب جهادی فاسده !!!!!!!  این چه کاری هست شما انجام میدید ؟؟؟؟ 

شما برای دفاع از ابروی این دختر مسیحی یهودی که با برنامه و با قصد تفرقه و تخریب کانال های جهادی با شما ارتباط گرفته ،با ابروی ده ها مجاهدی که مخلسانه در ناب جهادی کار می کنند بازی کردید این را بدانید ریختن آبروی مومن مانند ریختن خون اوست . شما باعث شدید مردم به همه جریان جهادی با دید بد بنگرند . و در خیال خودتان با قصد قربت این اقدامات مجرمانه و خلاف شرع را انجام دادید .
اگر این اطلاعاتی که شما پخش کردید از طریق خود دختر مسیحی یهودی به شما ارسال شده کاملا مشخص است که ایشان با چه هدفی این اطلاعات را به شما داده و اگر اکانت را هک کردید شما مجرمید و به حریم خصوصی وارد شدید و عکس های شخصی یک نفر را خود سر منتشر کردید و اگر خودتان سر هم کردید و جعل کردید اول که عکس ها رو از کجا آوردید دوم اینکه باز هم خطا کار و مجرمید .

نکته جالب اینکه هر کدام از این هشت نفر فکر میکنن این دختر فقط به ایشون در ارتباط هست و خداوند متعال وظیفه نجات این دختر مسیحی یهودی را بر عهده  ایشون قرار داده . 

نه برادر من 
زیاد تند نرید ما هیچ اسمی و رسمی و حتی اکانت ایشون رو در کانال منتشر نکردیم اما شما مدافعان دختر مسیحی ،تمام اطلاعات و عکس های شخصی و ارتباطات ایشون رو  در اکانت های شخصیتون دست به دست گردوندین و گاهاً در پیج های خودتون منتشر کردید و خودتون باعث ایجاد حساسیت امنیتی برای وی شدید و الان مقصر اصلی این اتفاقات شمایید!  

این هشدار را جدی بگیرید نه از زبان من بلکه از زبان معصوم :


أمام صادق علیه السلام میفرمایند :هیچ مومنی، مومن دیگر را به خاطر گناه وخطایی سرزنش نمیکند مگر اینکه خداوند در ((این دنیا))به آن دچارش میکند.