از انجا که داستان های این بابک خان رنجانی همه جا بر سر زبان است گفتیم ما هم نظری بدهیم

بابک خان امروز برای پاسخگویی به آن 12 نماینده که او را مفسد اقتصادی می خوانند نامه ای نوشته ..بسیار جالب بود این بازی با کلمات و واژه پردازی ها  بابک خان محبوب ترک ها (البته منظور ترکیه )

خوب درس یاد گرفته به قول خودش در زندان خوب سوراخ دعا را پیدا کرده....20 خط نامه نوشته..در 3 خطش خودش را هی چسبانده به " ولایت "....توجه کنید...:

شرمنده خودم که تمام زندگی و ابرو و زحماتم را برای آبادی کشورم و "خط ولایتم" بکار بردم و امروز جورثومه فسادم و شرمنده شما که باعث شدم با قصاص قبل از جنایت آخرتتان را به دنیایتان بفروشید.

چون نتیجه راه من و شما در انتها به "خط ولایت" رسیدن است و فقط تفاوت من با شما یک کاتالیزور است ان که شما با یک گروه و حزب به نتیجه نهایی" ولایت " میرسید ولی من بدون حزب و گروه به "ولایتم" اعتقاد دارم و زندگیم را فدا میکنم .
در هر صورت سرباز کوچک جسور " ولایتم " نه جورثومه فساد...

اندر تفکرات منه این می گذرد ...

این همان حربه قدیمی شده و نخ نمایی هست که سعید مرتضوی هم از آن استفاده میکند....چسباندن خود به نهاد رهبری تا از شر عدالت مصون بمانند...

ناقلا همچین خود را قهرمان ملی هم میداند که یکی نداند فکر میکند برای رضا خدا ابر میلیاردر شده و در راه وطن بوده منتهی امروز مصاحبه ای داشته در مورد رضا ضراب و سرمایه گذاری های خود در ترکیه و در آخر گفته :
به عنوان یک شهروند ایرانی من تاوان محدودیت‌ها و نگاه بدبینانه‌ای را می‌دهم که نسبت به ایرانیان وجود دارد. با وجود اینها " ارادتم نسبت به ترکیه و نخست‌وزیر آن رجب طیب اردوغان که با ایشان از نزدیک آشنا نشده‌ام، هرگز کم نخواهد شد و به سرمایه‌گذاری در ترکیه ادامه خواهم داد " و کسانی را که این خبرهای جعلی را در مورد من منتشر می‌کنند، خوشحال نخواهم کرد.

من که نفهمیدم چه شد...بسیجی اقتصادی و در خط ولایت و ارادتمند نادیده رجب طیب اردوغان !!!!