تا میرسن بهت ....آقا این مملکت جهنمه عمرمون داریم مفت مفت صرف میکنیم

ول کن این خراب شده رو برو خارج

داری تلف میشی اینجا حیف هستی و.......اون ور بچسب ول کن بابا دلت خوشه ...از این حرف ها خیلی شنیدم ....یه چیزایش درسته اما .... حضرت علامه محمدتقی مصباح یزدی (مدظله العالی) یه حرفی زد که برای من یکی بسیار دلیل خوبی پیدا شد ...



مهم‌ترین انحرافات فرهنگی کشور از کسانی ناشی شده است که تحصیل کرده انگلیس و بعد آمریکا و فرانسه بوده‌اند چرا که ساختار فکری فرهنگی آنها به دست همان کشورها ساخته شده است. می‌گویند که امروز همه دنیا در مقابل اعلامیه حقوق بشر سر خم می‌کنند و ما نیز باید طوری سخن بگوییم که آنها می‌پسندند و در مذاکرات با لحنی سخن بگوییم که آن‌ها بگویند این دولت خوبی است و کمی هم به حوزه‌های علمیه کمک می‌کنیم و به کمیته امداد هم.

در بسیاری از اشخاصی که در سیاست گذاری و اجرا موثر هستند و حتی قانون گذار هستند، کسانی هستند که ته دلشان این است که با اسلام نمی‌توان جامعه را اداره کرد و برخی ایشان می‌گویند که اسلام مال همان دوران بود.

در دوران اصلاحات تلاش بسیار شد تا سکولاریسم در جامعه جا بیفتد و اسلام این است که تا می‌توانی سینه بزن تا از نفس بیفتی اما به سیاست کاری نداشته باش و یکی از نظریه پردازان گفته بود که اسلام، رساله عملیه محمد (ص) بود برای آن زمان. این گروه دوم هستند که می‌گویند اسلام تاریخ مصرف دارد و باید اکنون آن را دور ریخت و گروه سومی هستند که می‌گویند اسلام خوب است اما ما نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم و امام زمان (عج) خود آن را اجرا می‌کند و به هر دلیلی از اجرای اسلام شانه خالی می‌کنند.

مشکل اساسی این است که اسلام برای همه زمان‌ها و برای همه کارها ست و این رخنه فرهنگی ای است که با سبد کالا نمی‌توان آن را جبران کرد.



ضمنا من تو این خاک به دنیا امدم تو این خاک هم جون میدیم ...نکته (جون به عزراییل نمیدم به یک شرط که در راه اسلام برای این مرز بوم خون نه جون بدم ... اما اگر هم نداره ...تکلیف خودم رو خیلی وقته روشن کردم ...


==============


ایراد اینه ما همون افراطی ها هستیم که قرار اخراجی بشیم ...که حتما خدا میخواد ما معراجی میشم ...(خدا رو چه دیدی شاید ما رو هم یه روز آورداند ....محمودوند .....)