دوست عزیز انتظاری که میره اینه که حداقل بعد از این همه بحث ، بعد از این همه مطلب ، یه درصد منطقی حرف بزنید ، جواب هایی مثل ( دل باید پاک باشه ، مشکل از مرد هاست ، هر کی آزاده هر جوری لباس بپوشه و ... ) این جواب ها فسخ شده دیگه ، عزیز دلم مگه میشه یه کاری کرد که آب آدمو خیس نکنه ؟؟؟

 میشه کاری کرد که آتیش نسوزونه ؟؟؟

 مگه میشه تو خیابون که داری راه میری به هیچ خانومی نگاه نکرد ؟؟

 ممکنه ؟؟

 بله آدم چشم چرونی نمیکنه ، هیز نیست ولی میتونی مثلا 50 سال عمر کنی و به هیچ خانوم یا دختری نگاه نکنی ؟؟

 محرک توی وجود زن قرار گرفته ، واین خدادادیه ، محال کسی بتونه ادعا کنه من تحریک نمیشم یا من حسی ندارم ، شک نکنید این شخص بیماره ، چون این چیزیه که خدا تو وجود ما گذاشته ، قابل برداشت یا حذف هم نیست ، پس مادامی که آب خیس میکنه و آتش میسوزاند ، زن هم خاصیت لطافت و تحریک کنندگی رو داره ، جواب اون صحبتی که فرمودید شما که میگید به عقاید شخصی احترام بگذارید و همونطور که کسی که با حجابه رو جامعه میپذیره ،فرد بی حجاب هم قبول کنه ، عزیز دلم اینجا مملکت اسلامیه

(کاری به مسائل دیگه ندارم که درست انجام نمیشه )

 این مثل یک قانونه ، چرا کسی نمیاد بگه من دلم میخواد از چراغ قرمز رد بشم ؟؟

 دلم میخواد رد بشم دیگه ، این قانونه چون اگه رد بشی ، به سلامت جانی بقیه مردم صدمه میزنی ، حجاب هم همینطوره دقیقا ، فقط آثار و عواقبش طولانی مدت شکل میگیره ، و چون اکثریت اطلاعات و آگاهی ندارن ، فقط حرف های دیکته شده بقیه رو میزنند ، هیچ وقت کسی خودش دنبال این قضیه نرفته ، این داستان دقیقا در کشور های اروپایی هم صدق میکنه ، چه قدر میشنویم و میبینیم که به زنان با حجاب تجاوز شده ؟؟؟ چه قدر میبینیم که مورد آزار و اذیت قرار گرفتن ؟؟؟

 پس در اصل با حجاب بودن در اونجا هم مثل آزادی یواشکی در ایرانه که سفرش مدتیه باز شده ،شما فقط به طرز برخورد اکثریت این دوستان که حامی بی حجاب بودن هستن توجه کن !!!

 اخلاق تند ، زننده و.... ( منظور کلیت نیستند ) تا کی میخوایم بازیچه دست بقیه باشیم ؟؟

 چرا هیچ کاری رو با اطلاعات و دانش خودمون انجام نمیدیم ؟؟

 تمام حرکات و رفتار ها تقلیدی ، تمام نشات گرفته از غربی ها ، غربی ها جدا از مسائل بد مسائل خوبم دارن ، چرا تو ایران هیچ کس از خوبی های غرب چیزی یاد نمیگیره ؟؟؟

 چرا فقط مسائل بی بند و باری ، هرزگی رو جزو حقوق خودمون میدونیم ؟؟؟

 بیاید بیشتر فکر کنیم !!!