گوگل پلی همه به عنوان بانک و فروشگا نرم افزاری سیستم عامل اندروید محصول کمپانی گوگل می شناسند (البته موسیقی فیلم کناب را نیز این فروشگاه در بر میگرد )

و اما این روزها همه به دنبال سوژه های بکر هستند ....

و عزه هم یکی از این سوژه ها 

و اما گوگل تحت فشار اعتراضات گروه‌های حقوق بشر و مخالف جنگ، بازی‌های اندرویدی که محتوای آنها مربوط به جنگ غزه است و در آن نام دشمنان (رژیم صهیونیستی یا حماس) ذکر شده را سایت گوگل پلی حذف کرده است.

به عنوان مثال، بازی Rocket Pride که در آن بازیگران باید در جهت عبور از سیستم دفاع موشکی صخره آهنین رژیم صهیونیستی، اقدام کنند، از سایت گوگل پلی حذف شده است. گوگل همچنین بازی Iron Dome   را نیز حذف کرده است. در این بازی، بازیگر باید راکت‌های شلیک‌شده از سوی حماس را رصد و منهدم کند.

حذف بازی‌های اندرویدی مرتبط با جنگ غزه از سوی گوگل

تصویری از بازی Rocket Pride. در این بازی، بازیگران باید به کمک قهرمانانی بروند که در نوار غزه توسط اشغالگران ظالم، محاصره شده‌اند.

حذف بازی‌های اندرویدی مرتبط با جنگ غزه از سوی گوگل

تصویری از بازی Bomb Gaza که از سایت گوگل پلی حذف شده است. در این بازی، بازیگر باید شبه نظامیان را بکشد بدون آن که به شهروندان عادی صدمه برساند. موسیقی این بازی، یک موسیقی صهیونیستی است.

بازی دیگری که از سایت گوگل پلی حذف شده است، بازی Gaza Assault: Code Red است. در این بازی، بازیگر اقدام به هدایت پهپاد اسرائیلی برای بمباران مناطق مسکونی فلسطینی می‌کند.

حذف بازی‌های اندرویدی مرتبط با جنگ غزه از سوی گوگل

بازی Whack the Hamas که در آن بازیگر باید اعضای حماس را که از تونل‌ها بیرون می‌آیند بکشد، نیز حذف شده است.

البته سایر بازی‌هایی که مرتبط با جنگ غزه است اما نام دشمن در آن صریحا ذکر نشده، همچنان در سایت گوگل پلی باقی مانده است.

در هفته‌های اخیر گروه‌های حامی حقوق بشر و ضدجنگ از ترویج بازی‌های اندرویدی مرتبط با جنگ غزه به شدت انتقاد کرده بودند.